انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق ها

کاغذ دیواری هایی که انتخاب می کنید می تواند فضایتان را بزرگتر، گرم تر وروشن تر کند و حتی می تواند المان های غیر جذاب را پوشش دهد. رنگ کاغذ دیواری می تواند مود و فضای احساسی اتاق را مشخص کند. برای اینکه فضای اتاق بزگتر به نظر برسد و سقف شما بلندتر، کاغذ دیواری با با رنگ های سرد مثل سبز ،آبی یا بنفش انتخاب کنید. رنگ های ملایم سرد باعث آرامش خاطر می شوند. در حالی که رنگ هایی که به شدت سرد هستند خیلی دراماتیک می باشند.

کاغذ دیواری هایی با رنگ گرم مثل قرمز، زرد و پرتقالی باعث می شود افراد واقعا احساس کنند که فضا گرم و خوشایند است.این رنگها در مکان های سرد طرفدار زیادی دارند و همینطور در اتاق های شمالی این رنگ ها از کاغذ دیواری ها انتخاب بسیار خوبی هستند. هرچه قدر رنگ کاغذ دیواری ها پر رنگ تر باشد باعث می شود اتاق هیجان بیشتری را به شما منتقل کند.

تناسب میزان نور ورنگ کاغذ دیواری اتاق ها در اتاق های شمالی یا راهروی حال تاریک یا فضاهای بدون پنجره دنبال کاغذ دیواری هایی بگردید که نور را در داخل اتاق منعکس کند.مانند الگوهایی با رنگ روشن و کاغذ دیواری هایی با رنگ روشن و کاغذ دیواری هایی با رنگ متالیک. همچنین طرح هایی با طرح صاف تر را نیز در نظر داشته باشید. که بیشترین میزان نور را منعکس می کنند و فضا را روشنتر جلوه می دهند. کاغذ دیواری هایی با رنگ تیره نور را می بلعند و باعث می شود که دیوارها به هم نزدیکتر به نظر بیایند و در نهایت باعث کوچک به نظر رسیدن اتاق می شود. کاغذ دیواری هایی با طرح زیاد نیز باعث تیره به نظر رسیدن دیوار می شود.

برای رنگ کاغذ دیواری راه پله و راهرو چه طرح و رنگ هایی مناسب تر هستند؟

برای دیوارهای راه پله و راهرو به دلیل شکستگی فراوان کاغذدیواری طرح دار اصلا پیشنهاد نمی شود و بهتر است از انواع کاغذدیواری ساده و یا راه راه با رنگ های سرد و گرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهتر است رنگ دیوار راه پله و راهرو را با توجه به رنگ سایر دیوار قسمت های منزل خود انتخاب نمایید.

انواع رنگ های رایج و مناسب برای رنگ و کاغذ دیواری مناسب راهرو و راه پله ها به شرح زیر می باشند و شما می توانید در صورت تمایل از این رنگ های زیبا برای انتخاب کاغذدیواری این بخش از ساختمان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *